نی نی کوچولوی ما حاصل یک عشق بزرگ

همیشه به یادتم

1392/10/27 15:58
نویسنده : مامان پری
225 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم!قلب

پسرم! قلب

هنوز که نمی دونم چی هستی عزیزم

اما باید منو ببخشی که خیلی وقته واست چیزی ننوشتم

اما معنیش این نیست که یادت نبودم گفتم که تو هر لحظه و همیشه پیش مایی انگار که واقعاً هستی

آخه درگیر کارای استخدامم بودم

نمی دونم، چی بشه، فعلاً مرحله گزینش و مصاحبه عقیدتیه

واسه همین فکرم خیلی مشغوله

می دونم تا این مرحله که رسیدم تو واسم دعا کردی

آخه تو اون بالا پیش فرشته ها به خدا نزدیک تری

شایدم پیش خودت فکر می کنی هرچی مامانم زودتر بره سرکار، زودتر به فکر آوردن من میفته!

من همین الانم دوس دارم تو باشی

اما دلم می خا وقتی اومدی، حداقل از نظر مالی تو رفاه باشی

قول می دم کار کردنم اذیتت نکنه

آخه کار دولتی خیلی سخت نیست

 6 ماهه خسته شدم،خمیازه آزمون، مصاحبه، گزینش و .... هزارتا چیز که بعداً که بزرگ شی و اینارو بخونی می فهمی مامانی چی می گه

شما فعلن فقط دعا کن کارای مامانی راس و ریس بشه

قربون قدت برم

دخترم......

پسرم.....

نفسم.....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حمیده
18 شهریور 92 22:51
سلام منم از آشنایی با شما خوشحالم... من شمالی هستم... مهم تو ازمون قبول شدن کتبی اش هستش... انشاالله که قبول میشین ولی ایکاش تو این چند سال اقدام میکردین و تا حالا بچه تون بزرگ شده بود. برین سرکار شرایط براتون سخت تر میشه. چون تا بخواین جا بیافتین طول میکشه و بعد بخواین بچه بیارین دوباره میرین مرخصی و این پروسه جا افتادن شما دوباره تکرار میشه...
نیلوفر
23 شهریور 92 20:32
سلام انشاالله که تو استخدام موفق باشید... دوست داشتین به ما هم سر بزنین تا اگه دوست داشتین رمز رو در اختیارتون بذارم...